Onsdagsuppdatering- Julplundring

Starstable skrev på facebook att det var en lite större uppdatering som skulle ta längre tid, men då tänkte jag mig som längre tid kanske till 9 som MAX men så vart det ju inte..Kl 21:00 hade de fof inte öppnat så igår så kunde jag aldrig logga in på sso.  Tycker detta är väldigt tråkigt för att de flesta har ju börjat skolan och kan inte sitta uppe för länge, eller får inte ha datorn till 9 tex. så det är lite synd :/ Plus att uppdateringen inte var så värst stor enligt mina ögon. 
 
Men de som hände i uppdateringen var att: 
  • Eddie och Ferdinan har öppnat upp i fiskebyn
  • Det är ett litet julstädnings race hos james
  • Man ska leta reda på den sista julklappen. Om man pratar med mrs holdsworths så startar man updraget i moorland sedan är det denna lista du ska gå efter:
Firgrove: Du behöver ha lämnat en bild av Mr Sandman med Elizabeth
Dinodalen: Du behöver ha kollat efter post med Nic Stoneground
New Hillcrest: Du behöver ha gett det glutenfria brödet till Ricky
Jarlaheim: Du behöver ha levererat kaffe från Stablebucks till Ms Drake
Månskärebyn: Du behöver ha hällt sand i GED:s bensintankar runt Fornåseborg
Västkobbens Fiskeby: Du behöver ha berättat för Borgmästare Klaus hur du fick nyckeln till staden tillbaka
Marleys Bondgård: Du behöver ha talat med Carney på Vingården
 
  • Mandel i gröten. En kille vid namn Robert står lite överallt med en tallrik gröt. Man sak då leta efter mandeln och när man hittat den får man en önskning.... vid de här platserna kan du hitta honom:
Månskärebyn, New Hillcrest, Jarlaheim, Västkobbens Fiskeby, Silvergladebyn, Fort Pinta och Moorland.
  •  James städartävling. Du får hjälpa honom att städa bort juldekorationen
  • Gallerian har fått in massa nya kläder
  • Nu har det även kommit en frisörsalong ENDAST för SR i Gallerian. Det är gamla hår som dom samlat in lite olika och ALLA kostar 2 sc eller 50 js!!!! Självklart köpte jag ett nytt.....
salong kommer att försvinna nästa uppdatering. 
 
Jag tycker att uppdateringen den här veckan var väldigt rolig :D Mycket annorlunda mot vad de brukar vara! Uppdateringen får 8/10 poäng! Nu får ni självklart smått och gått från uppdragen :D 
 
 
 Visst vart jag en stilig tant tess? :P
Mormor vill inte vara tyst :P
Två stiliga damer ;D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer