köpt kamera

Hejsan på er! :D 
För ungefär en vecka sedan köpte jag min systers "gamla" systemkamera. Det är en nikon D5100. 
Jag köpte den för 6000, så i flera dagar nu har jag tagit promenader och fotat massor :D Idag kom min syster hem och hjälpte mig med hur man redigerar och för över bilder så nu har jag suttit och raderat de jag inte velat ha och fixat de som jag vill spara :D Så tänkte att ni skulle få se dom :) 
 
HAHAH min katts ansikte xD ser så avlångt ut
 
Tog bara med den här bilden för tanten på tvn xD
Det som även är med det här programet är att jag kan fixa sso bilder också, jag kan beskära och fixa ljus, filter osv. så det kommer bli att jag lägger ner mer tid på bilderna i framtiden och framförallt mycket finare :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer