Onsdagsuppdatering- Ny funktion

Jag bloggade ju nyss om uppdragen, men självklart får vi inte glömma den nya funktionen som kom som jag tror gjorde många glada. 
Förra veckan kom ju den nya funktionen i gallerian. Att man kan se vilka som är nyheterna, vilket var asgrymt! Förutom att jag får nätverksfel så fort jag går in och ska kolla på kläder så att....
 
 
 
DET HAR KOMMIT EN LÄKTARE TILL RIDHUSET!
Ja det är sant! Dock endast på dressyrdelen vilket jag tycker är tråkigt, men ÄNDÅ! 
Vet att det är väldigt många som klagat på att dressyrdelen är fel mått och vi i RF har haft en osynlig vägg som då gör att det blir rätt mått, så nu tänkte man YES nu är det rätt mått...men nej, de har misslyckats.
Såhär skrev Courtney Silverhill på instagram förut idag:
 (en del av det) 
O jag bara är de helt seriösa.... menmen, jag är ingen som faktiskt är så petnoga men jag tycker det är riktigt synd faktiskt! 
Men riktigt coolt med en läktare tycker jag! :D Så de får tummen upp att det äntligen fått tummen ur röven och gjort en, fast fel mått....
Men här får ni lite bilder från min vinkel och så :D Vi ses redan imorn, kramis :D 
Glömde ta en när jag satt ner c: Men ni såg ju lite från nemos bild :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer