HP veckan- två event, Del 1

Hej på er! Som jag skrev i onsdags så är det HP veckan i RF och jag är såå taggad på ikväll då det nämligen är quddich final!! Jag gick på quddich träningen i Onsdags så tänkte att ni skulle få hör lite om det. 
Vi var då alla 4 elevehem, Gryffindor (mitt), Hufflepuff, Ravenclaw och Slytherin. 
2 skulle vara jagare, 1 skulle vara sökare och 1 mål. Sökarna skulle jaga andra lagets mål och bjuda grupp, när de gjort de ska det skriva MÅL. 
Sökaren skulle från varje lag blev iggad av Emlan (som var gyllende kvicken) i 10 sek, sen aviggad i 3 sek (tror jag det var, eller 5) och då skulle man försöka gruppa när man såg henne och så höll det på. Den som tog Emlan vann den matchen. Jag själv var Mål och finta bort alla, så många mål vart det inte ;) 
Jag tyckte det var meeega kul och se verkligen framemot att ta hem det idag! Jag fotade några stycken bilder som ni får se här. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer