uppdatering

Hallå!! Just nu sitter jag i soffan med näsdukar och nässpray. för jag har blivit sjuk igen..,ah
jaja mer spelande ;D
 
Igår var det onsdagsupptadering och då var det att FP verksamheten har försvunnit. Det har kommit nya saker i gallerian! Det var uppdrag med ormar i sunfield gården. O samt att lanchuern kommer bli stabilare och bättre :) Vilket är superbra om du frågar mig :D
 
Jag har gjort uppdragen och det vart ju klocka men jag slänger ihop båda dagarna ändå. :) 
 
 Man skulle hitta Frejas läxpapper hon hade tappat bort.
Här fotograferar jag djur till hennes läxa :)
Freja hade sett en orm, en stund efter så hitta jag ormskinn :D
 sen byggde jag ihop ormfällor så vi kunde fånga den :3
Dag 2: ORM I FÄLLAN!! yeyeyeyeyeyeyeeeeeeeee
inte smart o gå med den till freja...den rymde 
Vi red till De glömda hedarna där ormarna håller hus o fota dom. (tog ingen bild där) sedan tävlade vi mot varandra påvägen hem :D Jag vann ;) för att...
Freja blev sjuk och mådde dåligt..
Best friends <3
 
Det visade sig att Freja hade fått ett bett av en av ormarna. Men det fixade en veterinär (xD) så hon blev frisk igen :D 
Som tack för allt fick man denna fabiga klänningen xD AHAH
 
Denna uppdatering var ganska rolig tycker jag :) Så den får 7/10 poäng av mig :) 
 
 
Jag ska även meddela en till sak :) Att Mario gick upp i level 15 igår :D (onsdag) såå nu har jag ingen att levla xD aahha 
Kram på er :)
 weeeiii 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer