Mina hästar- Två morgan hästar

denna vecka ska jag skriva om mina hästar 
 
 
 Namn: Dragonsmash
Kallas för: Smash
level: 15
Ras: Morganhäst
kön: Hingst
utbildning: Dressyr 
bästa egenskap: Han är alltid fin på bilder, han är en riktigt pingla
sämsta egenskap: Han vill också alltid synas på bilderna! Han tar all plats
info: Smash är min lilla sötnöt, han har alltid haft en stor plats i mitt hjärta. Kolla bara hur fin han är
Hans korta galopp är helt underbar 
 
 
 Namn: Midnightking
Kallas för: Mario
level: 15
Ras: Morganhäst
kön: hingst
utbildning: Hoppning
bästa egenskap: Han är en riktigt pappa nästan, han är snäll mot alla 
sämsta egenskap: Vet nt riktigt vad som är dåligt med honom, kanske är det som är hans sämsta egenskap? 
info: Mario är en riktigt superhjälte! Han springer fort fram, hoppar högt och är snäll mot alla. Min gurka <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer