Dagarna går, vad gör jag?

Hejsan! Det var ett tag sen, jag lovade att jag skulle skriva om dag 2 på onsdags uptd. Men det har inte blivit av alls. På torsdagen hade jag träning på kvällen, så jag hann inte och idag så har jag varit på skolan med några kompisar på kvällen, var jätte roligt. Sen så nu i helgen har jag handbollscup. Beronde på hur det går så ska vi spela på söndag. Går det dåligt är det bara lördag går det bra är det söndag också, fast det kan ju bli typ 1 match bara på söndagen. Men om vi inte går vidare så KANSKE jag kan skriva inlägget på söndag. Men jag hinner inte imorn iaf så ni vet, nu är klockan 10 så måste sova. Kram på er! :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer