14, blandat

Tjabba! Just nu sitter jag i soffan och kommer stress skriva detta då jag ska åka till träningen om en halv timme och har inte fixat iordning något xD ahaha men allt för er ;)

Jaaa ni. Vad ska jag skriva, min blogg har känts tråkig på sistonde osv. Men jag har INGEN ide. Absolut INGEN. ahhh...vet nt vad jag ska göra...det ända jag kan lägga upp just nu är bilder..bilder o bilder
 
Kan berätta lite vad jag gjort dom här dagarna då :)
I lördags var jag i skogen med handbollslaget hela dagen :D Vi badade åt mat och gjorde små tävlingar, superkul var det :D 
Söndags så slappa jag bara, levla osv. najs :D Samt hade RF sitt första klubbmöte :) Mycket o ta in men det var roligt 
Sen igår börja skolan igen för denna vecka, det var helt ok. När jag komer hem så tog jag en skrittrunda på prinsessan som varit halt (irl), men vi sätter igång henne nu igen :) Såå jag hann inte levla så mycket. Blir likadant idag :/ Fick iaf upp mario i level 14 idag så förhoppningsvis ska han bli lvl 15 iaf till på torsdag :D Nu får ni några bilder för jag måste verkligen göra mig iordning xD ahaha kram :D
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer