vet inte vad jag ska ha för rubrik

Hej! Nu har bloggen varit tom sen i torsdags, jag har knappt inte spelat sso alls. Vi åker ju till gotland måndag natt och jag har varit sjuk så har bara legat och kollat yt och försökt bli frisk, men nu är jag frisk vilket är väldigt skönt ;D Igår var jag i stallet och red pollen, hon var väldigt duktig sen slappa jag lite på kvällen :) Idag så red jag också, hon var väldigt pigg så vi raca lite i galoppen väldigt kul tyckte vi båda tror jag, sen när jag kom hem åkte jag mamma och pappa först till ngn tyg affär för mamma skulle ha något vet inte vad xD sen till bauhaus för pappa ska byta kran på toaletten. Sen åkte vi till 3 för imorn såå ska jag äntligen få min iphone 5s :DD Så dom fick klippa mitt simkort, så nu väntar jag bara på att jag ska få min telefonen :D (så kommer ladda ner blogg.se appen på den så jag kan blogga lite på gotland, och fota bra bilder som jag kan visa :D) sen gick vi in på donken och köpte en varsinn milkshake också :D nomnom :) Nu ska jag skriva lite inlägg till nästa vecka när jag är på gotland, men vi hörs imorn :D Kram 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer