Upptadering

Halloj! Idag är det onsdag vilket innebär onsdags upptadering. Jag och min familj har varit och shoppat hela dan så jag loggade in mot kvällen men det var lika mkt folk ändå xD
Ja det var ju ett "mini uppdrag" med baronessan och marley och någon häst. Denna vecka tog jag lite fler bilder så här kommer dem: 
 
Sen så levla jag en stund efter och då fick jag max med js så köpte det gröna sorbelinnet. 
sen innan jag hade levlat klart mötte jag på Monty (montana westhell) (westhall) då visa hon sin säl hon hade börjat använda sen börja vi dampa på varan och sen ville hon att jag skulle göra uppdragen med henne jag redan hade gjort xD men jag red efter den sega ostkroken. Ja hon var seg som attan, hon satt och läste sen klicka hon nej på uppdraget sååååååå jag börja dampa på henne och hon dampa tillbaka den sega westhell. Möter ni henne så var beredda på att hon är seg som attan. Meeen ja ni kan bara dissa henne som hon gjorde med mig xD aahhaha nej puss pårej monty :* <3 
Ja det var allt jag gjorde idag, upptaderingen fåååår 7/10 av mig idag eftersom det vart en klocka så vet jag riktigt inte :) Men kanske skriver det på fre ;) Kramis :D 
 

Cecilia weststar
2015-07-09 @ 11:12:53
URL: http://weststar.blogg.se

Hej! Rolig blogg du har Tess, riktigt kul att läsa:D

Svar: Åhh tack cilla vad glad jag blir :D <3
Tessan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer