solat

Halloj! Idag här hemma har det varit 30 grader (som igår) så jag har bara varit ute och solat och badat:D Riktigt härligt! 
Jag loggade in och körde sgb champ och gjort dagliga för att samla JS. Sen nu har jag bara varit inne på kvällen och pratat med dem i klubben och lallat runt lite, mysigt c: 
Nu ska jag kolla tv:n och slappa. 
Men jag tänkte berätta en sak som kommer hända.
Vecka 30 ska jag och min familj åka till gotland i 5 dagar. Då kommer jag att köpa 5 dar stallhjälp så mina hästar får 5 dagars vila :D Jag kommer skriva 2 inlägg som jag gör tidsinställda men mer kommer jag tyvärr inte göra. Jag känner att jag bara vill njuta av semester och då inte tänka så mycket på blogg och spel. Men två inlägg kommer det på 5 dar :D 
Jag hoppas att ni får en bra semester och att ni njuter mycket :D Kram 
 Hahah perfekt att slänga in en bild från kalla världen när jag skriver om sommaren och värme xD ahah jaja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer