Restaurang,event?,kompis

Halloj! Här sitter jag igen, framför datorn och ska försöka få fram ett inlägg. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, jag har inte spelat så mkt sso nu när det har varit så varmt och jag har inte tagit några bilder nu när jag har varit inne så har inget att skriva om bilder. Sen igår (söndag) var jag ute och bada hela dan sen åkte jag och min familj på restaurang och sen åkte vi till donken efter och köpte glass c: 
Och idag (måndag) har min kompis varit här hela dan. Oj vad kul detta var att läsa xD ahah men det känns typ så. 
Jag funderar på att hålla ett event. Men vet inte vad jag ska ha? Får försöka hitta något spännande på någons blogg som jag kanske kan ändra lite och så, men jag vet inte. Vi har ganska många event denna vecka faktsikt för att vara sommarlov :D Men det är kul. 
Jag funderar på att ha något språk event typ, jag är halvt gotländsk och lite norsk och resten svensk c:
Så funderar på kanske några ord på Gotländska? jaja jag ska inte dra in er i detta, utan får sätta mig ner och planera det någon dag. Men om jag har det så kommer jag blogga om det eventet :D Det blir väl kul? :)
Det var allt jag hade i detta tråkiga inlägg ;) Men vi hörs kram :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer