Onsdags upptadering

Halloj! Idag är det onsdag vilket innebär inlägg OCH onsdagsupptadering. 
Om jag ska vara helt ärlig så var jag inte taggad på upptadering alls, var inte ens taggad på att spela. 
Det har varit 28 grader här hemma så jag har bara velat vara ute och sola och njuta nu när det äntligen har blivit sommar :D Men såklart logga jag in och kolla runt. Det var nya hästar, något om raptor och utrustning o ferdninan. Inte så kul alltså.... jag bryr mig typ || så mycket (emellan sträcken) om raptor. Den nya utrustningen var jag heller inte så förtjust i, men men. Och dom nya hästarna var jätte söta men jag tkr det har kommit JÄTTE mycket hästar på sistonde och BARA q-hästar eller painthästar. Vissa gillar inte ens den formen eller vad man ska säga så tycker dom lika gärna kan fixa det andra. 
 Tog en liten bild på dem :) jag har en jag skulle vilja köpa och det är den appalosa färgade 
 Denna
men upptaderingen får 6/10 av mig. :) Hoppas ni gilla upd. iaf, kram på er! :) 

Anonym
2015-07-05 @ 17:26:03

Det kommer hästar var 4:e vecka! :D

Svar: Ja men jag gillar ju inte att det ska komma hästar hela tiden ;)
Tessan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer