Om mig irl

Hej! När ni läser detta inlägget är jag i gotland och gottar mig ;D Och då spelar jag alltså inte sso, så jag tänkte att vrf inte skriva lite om mig irl? alltså in real life. Jag är inte "rädd" för att visa mig eller något så ja :D Ska vi sätta igång? :) 
 
Jag heter Ida och är 12 år (i augusti) alltså så börjar jag i 6:an i höst :D Jag bor på landet med mina 4 syskon mamma och pappa. Vi har tre katter, en kanin och en häst. (som vi ska sälja tyvärr :c) 
Jag gillar att umgås med vänner, sjunga dansa och träna. Jag spelar handboll i ÖSK, vilket jag själv tycker är ett väldigt bra lag ;D såklart. Jag trivs ätte bra i det laget så :-) 
Jag brukar inte sminka mig till skolan men jag tycker smink är roligt att hålla på med så dom bilderna jag kommer lägga till här har jag smink på men jag brukar sminka mig för att jag tycker det är kul, alltså som ett intresse typ. så jag kan lika gärna gå utan :) 
Jag vet inte vad jag ska skriva xD så därför kommer jag göra en liten tag där jag svarar på frågorna xD 
Så vi kör lite mer info på den då :D 
 
1. Har du ett mellannamn? 
Svar: Ja, Helene 
 
2. Vad är ditt favoritämne i skolan?
Svar: Det är nog idrott, svenska och engelska.
 
3. Vad din favoritdrink?
Svar: haha vet inte, brukar inte dricka drinkar utan är mer pepsi eller cola xD
 
4. Vad är din favoritlåt just nu?
Svar: Åh, jag älskar ju att lyssna på musik så jag kan liksom inte välja EN bara men har några, peanut butter jelly, spontanitet, allt du gör att du finns 
det är nog dem jag lyssnar mest på just nu :)
 
5. Vad skulle du döpa dina barn?
Svar: haha vet inte, men tycker antonia är väldigt fint och molly :) 
 
6. Vill du delta i någon sport?
Svar: jag går ju redan på handboll, men någon mer skulle det vara innebandy :)
 
7. Favoritbok?
Svar: Åh, jag älskar alla böcker som ingelin angeborn har skrivit, där det är lite mer spännande och "läskigt" i. Så säger nog hennes Rum 213 och Hjärta av damm 
 
8. Favoritfärg?
Svar: Lila och blå
 
9. Favorit djur? 
Svar: he, jag tycker om alla djur förutom hajar men mest är det, Katt, hund, häst, kanin, hamster, ödla och sköldpadda
 
10. Favorit parfym?
Svar: Hmh, jag tycker om victoria's secrets mango temptation men dom håller ju typ i 10 min. Men annars gillar jag en som heter beach party 
 
11. Favorit semester?
Svar: Det enda jag kommer ihåg att familjen har åkt på semester är till Turkiet 2012 där hade jag det gött, dock vart alla andra i min familj sjuka förutom jag xD aahah så jag lekte runt i poolen medans dem låg och var sjuka c: Men annars hoppas jag att gotland blir en bra semester nudå ;D
 
12. Har du tog studenten?
Svar: har inte tagit studenten xD
 
 
13. Har du någonsin varit ut ur landet? i så fall hur många gånger?
Svar: Ja har varit i Turkiet en gång c:
 
14. Talar du något annat språk?
Svar: alla lär sig ju engelska i skolan men det är ju inte direkt att jag går runt och pratar det men. Sen så kan det hända att man slänger in något norskt ord ibland för att jag är lite norsk c: men kan inte norska xD
 
15. Hur många syskon har du?
Svar: jag har två stora systrar, och en storebror. Sen har jag en halvbror på pappas sida :) 
 
16. Vilken är din favorit butik?
Svar: haha vet inte, finns ett köpcentrum här med många butiker men kanske h&m :) 
 
17. Favorit restaurang?
Svar: Wildwest steakhouse :D
 
18. Tycker du om skolan?
Svar: Njae, men det behövs ju så ska inte klaga :)

19. Favorit youtuber?
Svar: Åh har många men, Therese Lindgren, Anty, pewdiepie, Clara Henry osv.
 
20. Favoritfilm?
Svar: vet inte, är inte en sån som kollar mycket film men mean girls är bra och hunger games :D
 
21. Favorit TV-show?
Svar: ingen aning xD 
 
22. PC eller Mac?
Svar: PC
 
23. Vilken typ av telefon har du?
Svar: just nu en iphone 5s :) 
 
24. Hur lång är du?
Svar: gud, jag är jätte kort men 156cm c:
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer