Heemma

Heeej! Jag har då kommit hem nu igen då från Gotland, jag har haft en jätte bra vecka, tänkte berätta lite för ni vet säkert inget xD ahaha  
Vi åkte dit då söndag natt och det tog typ 2 timmar till båten, sen åker man båt i 4 timmar, vi kom typ fram kl 7 elr ngt xD Och då åkte vid till campingen, vi bodde på tofta camping. 
Vi kom fram och mamma och pappa börja ta upp stödbenen, medans pappa gjorde det skulle mamma sätta i strömkabeln, men så gick dörren inte att få upp?! Den gick verkligen inte att få upp, men vi fick låna lite verktyg av grannen och så bröt vi upp ett fönster så fick jag hoppa in där och öppna inifrån. Då hade själva saken som åker in när man trycker ner handtaget gått av, fattar ni GÅTT AV?! det är metall, jaja vi fick upp det iaf. Så vi packa iordning osv. sen var det typ kväll, och vi gick till after bitchen (som jag säger xD ahah) och då var vädret helt ok. Dock tisdagen regna det och just den dagen valde vi att åka till visby xD jaja det gick ändå, onsdagen var vi vid raukarna (stenar) och sen kommer jag inte ihåg mer xD aahahaha, fredagen var det väldigt fint väder iaf, så då bada vi osv. :D Sen var det dags att åka hem på kvällen, vi börja packa runt 8, för vi hade kvar platsen till 10, sen åkte vi till donken där vi köpte lite mat och glass, där satt vi och häcka i 2 timmar tror jag (för båten gick kl 1). Sen åkte vi till båten, och jag somnade på båten men när jag vaknade så mådde jag illa, men vi gick ut till bilen och sen var det dags att åka hem, då somnade jag i bilen. Sen kom vi hem, vi parkerade och sen gick vi in och la oss igen. Jag sov till halv 2. Sen på kvällen gick vi över till grannen där flera grannar kom, så hade vi lite grillkväll :D Trevligt värre. 
Men jaa :) Fick ju logga in då idag (lördag) och göra uppdragen så imorgon kommer jag skriva om uppdateringen :) Så jag ska inte skriva så mycket mer om irl saker, men någon gång ibland sådär ;) 
Men jag hoppas ni har haft en bra vecka, så ses vi, kram :) 
 
(här är lite bilder från Gotland) 




Creeeeps



Norra Europas största kvarnhjul elr ngt xD 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer