Event

 Några drakar samlades på plats för att delta och räkna, (denna bilden tog jag när bara några hade kommit) 
 jag säger det första dom ska räkna och dom ger sig iväg på första utmaningen, den första utmaningen var att räkna buskar :) 
 Nästa utmaning var att räkna stockar, och efter det som jag inte tog någon bild ifrån var att räkna metallpinnar på banan. 
 sen skulle dom räkna betong bitar på banan :) Då tog jag heller ingen bild :/ 
Men nu var det dags för den sista och svåraste utmaningen, nämligen att räkna ALLA cement påsar på banan. 
 Dom ger sig av och börjar räkna :D
Jag står och hejjar på vid sidan och kollar spännt :D 
När allt var klart blev tillslut Cecilia Weststar segrare, men Maria Shadowheart som 2a :D Men som på bilden en applåd till alla! :D Alla var jätte duktiga och kämpade på :D woo 
vi ses på fre :D Då blir det ett litet annorlunda inlägg ;D 
 
PS. det blir inget inlägg om upptaderingen denna vecka då jag är sjuk och orkar inte xD ahaha 
 
Kram på er! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer