jullov

Hej på er! :D
 
Nu har jag äntligen också fått jullov <3 :D 
vi sluta klockan 12 idag, men när jag kom hem dog jag i soffan, är såå trött och har ont i huvudet. Men var precis och tog en alvedon så det går nog över snart. Igår blev det aldrig av att jag loggade in på sso överhuvudtaget. Alla min hästar är i lvl 15 så kände att jag kunde vila lite från sso ;P
Men idag ska jag nog in en sväng efter min handbollsträning :) 
 
Imorn kommer det ju nya huvuduppdrag. Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte så värst peppad. Jag är inte beundrad med åskvingens cirkel ens sååå HAHA. Men kanske blir mer peppad när jag är närmare beundrad. Min kompis i Royal Fighters är jättesnäll och gör de daliga varje dag, så snart smäller det :D
 
Ja jag har inte så mycket mer och säga, vi ses imorgon igen :D Kramis 
 Ni får en gammal bild :* 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer