GOD JUUL

Heeeeeeeeej :D 
GOD JUL på er alla!! Jag hoppas ni får en jättebra dag med massa god mat och massa fina paket. 
Eller till er som inte får det, hoppas jag att ni får en jättebra dag ändå <3
 
Igår kom det inget inlägg, det var för att från 11 till halv 2 typ så städade och julpyntade jag. 
Jag klädde granen, satte ut massa tomtar och sånt man gör när man julpyntar :)
Sen från 2 till 4 asså två timmar så stog jag på ett shoppingställe och sålde bingolotter till uppesittarkvällen med handbollen då. 
Sen kom jag hem och gjorde mig iordning, sen kom min faster och hennes man så spela vi bingo och åt skinkmacka. Det vart ingen vinst för någon av oss men de flesta var en ifrån på vissa saker. 
Men när skjuter ingen hare.
 
Men nu är det julafton :D Jag gick upp tidigt och öppna mitt paket från tomten som vi får varje julaftonsmorgon. Då fick jag bara en kokbok xD
Så nu ska vi äta tomtegröt och skinkmacka, sen blire nog bara att chilla för min del och spela lite sso kanske. 
Vid tre ska vi äta och titta på kalle anka, sen blir det PAKETÖPPNING. WOOOHOH. hahahha
Efter det blir det chill och kanske hålla på med julklapparna beronde på vad man får ;)
Men GOD JUL på er alla från mig :D <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer