Årets juloutfit

Hej hopppas allt är bra med er såhär dags dagen innan julafton :D
 
Årets juloutfit tycker jag väldigt mycket om, förutooom att de nya sakerna kostar för mycket. 
Man får typ alla saker i uppdrag förutom stövlar, filt och benlindor (vad jag kommer ihåg), det tycker jag är väääldigt onödigt då de tre sakerna kosta väldigt mycket. Liksom filten 76 sc och 4850 js, och benlindorna som man bara då kan köpa för sc 77!!!!!!! (lite väl mycket för ett par julbenlindor enligt mig)
Men annars gillar jag outfiten, den är fin och matchar snyggt. Dock ingen jag rider runt i annars förutom om det inte är som nudå JUUL. Jag var inne lite igår och fota några bilder (än som jag även la in som header då) såå här får ni en liten närmare titt på den :D Kramis 
 
 
Well, hello there ;P
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer