Världens bästa <3 :(

Hej, idag kommer det ett litet depp inlägg. Men det är direkt från hjärtat
 
 
 
 
Denna underbara personen, träffa jag genom RD. Vi kom bara tajtare och tajtare, vi får bara fler och fler minnen tillsammans. Denna personen är underbar på alla sätt, och jag tycker om henne jätte mycket. 
Hon betyder sjukt mycket för mig, även fast jag inte säger det så ofta till henne så betyder hon grymt mycket för mig. <3 
 
 Vi har haft sjukt mycket roligt tillsammans, och ja jag kan inte sluta säga hur mycket jag gillar henne <3
 
<3
Det är med gråten i halsen som jag skriver detta, men idag 21:58 lämnade denna underbaraste person RD. Med många minnen tillsammans med båda i RD så ser jag inte längre Rainbow Dragons under hennes namn. Detta är så sjukt jobbigt och det är därför jag nästan inte ser något när jag skriver för att mina ögon fylls med tårar. Visst fine hon och jag kommer att ha MYCKET FLER minnen tillsammans hursomhelst men ja ni förstår, det blir ändå tomt utan henne i klubbchatt. <3
Min finaste vän, borta liksom. Fyy <3 vi lekte runt i sgb och i klubbh i en timme ungefär sen var det dags, det var så jobbigt. Hon bad mig räkna ner sen lämna hon D: 
Ne jag klarar inte mer, tack för att ni läst så hörs vi säkert nästa gång och får hoppas att jag är gladare då. 
Kram
 
 
Ta hand om era nära och kära, dom behövs verkligen <3 
 
 
 
D: <3

 
 
Anonym
2015-08-11 @ 00:25:06

❤️/ daph

Svar: ❤️❤️
Tessan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer