Sjuk!

Hola! Fy faro vad jag mår piss. 
Igår blev jag sjuk, hade ungefär 38.8 i feber. 
Men ändå på kvällen så åkte jag på speedway med mamma och pappa.
Heh, kanske inte det smartaste men det är så typiskt att jag ska bli sjuk JUST när jag ska på det...
Aja, jag gick på det ändå. 
Sen imorse när jag vaknade hade jag 40.4 grader. Ja 40.4. Ni kan förstår att jag inte mår så bra. Jag spelar inte jätte mycket sso, men nu sitter jag faktiskt i klubbh och väntar på att mötet ska börja. 
Men eftersom jag mår som jag mår så kanske jag inte uppdaterar jätte bra. Kanske bara blir kortis inlägg som detta. Ursäkta
Men vi hörs, kram 
Från speedwayen :3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer