Liseberg

Halååå! Nu sitter jag i bilen påväg till Ullareds campingen! :D 
Vi ska dit idag och sova där till imorn och gå på Ullared hela dan imorn :D 
Men igår var vi då på Liseberg, det var JÄTTE kul :D jag åkte Balder 5 ggr, Hahaha. Det är min favorit karusell om ni undrar XD
Dock så tog jag inte så många bilder tog typ en hahahaa 
Ja men vi var på Liseberg i 11 timmar igår så man var ganska trött igår kväll. Så jag somna väldigt fort och sov skita gott xD
Men min kompis från min klass var där med sin syster och pappa så vi gick med dom i några timmar och åkte med dom :D det var riktigt roligt :D
Men nu ska jag fortsätta att vila och lyssna på musik! Jag hoppas ni har det bra så ses vi! <3 
Precis när vi kom dit så åkte vi hanghai
Balder första gången  :3
Hehe det vart näst sista, det var ingen kö när vi hade åkt klart så vi sprang runt och åkte igen XD <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer