Fixat min outfit lite

Haj! Idag mår jag lite bättre, fast halsen känns som den ska explodera. Men det var inte det jag skulle skriva om idag!
Jag har nämligen fräschat upp min gula outfit lite. Och jag har precis fotat och beskärt bilderna och denna gången så har jag gjort del för del. Alltså tröja, sadel osv. 
 
Gubben
 Sportig proffshjälm 7100 js 73 sc
 Gul-vit piké tröja 1950 js 33 sc
 Gula torgvantar 3300 js 58 sc
 Svarta jeans 9770 js 96 sc
 svarta arenastövlar 127 sc
 
Hästen:
 Nattgrimma 3700 js 16 sc
 Stor solfilt 3720 js 37 sc
 Svart sportsadel 6350 js 67 sc
 Benlindor 60 sc
 Här e en bild på hela outfiten :D 
Om du vill se vart man köper sakerna så kan du gå in på http://starstable.bplaced.net/db/se/index.html
Vi hörs! Kram :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer