Planering

i klubben har vi ju eventveckor då man ska ha ett event just den veckan för att verkligen hålla klubben aktiv. 
Jag har min vecka om 2 veckor men jag känner att jag ville vara ute i god tid då jag har rätt mycket just nu (därav bloggen är lite oaktiv) såå jag har suttit och funderat på vad jag ska ha för event. Jag har vart inne på tanken med lite olika lekar såsom sillen, fyllehoppning ELLER lagtävlingar där man tävlar i olika lopp eller fyllehoppning. Men jag har inte riktigt bestämt mig än :/ Vill också hålla i något som JAG själv skulle vilja gå på om någon annan höll i, men det där löser sig nog! Jag ska gå på bästa puffens event på fredag det ska bli så roligt och mysigt <3 Kommer nog lite bilder från det om jag kommer ihåg! Nu ska jag snart slå mig ner i soffan med mamma och kolla tv, men först ska jag in på sso och mata hästar! Då jag bestämt mig för att spara lite sc så nu när jag har fått massa mat från regnbågen passar jag på! :D 
JUSTE! HAHAH har ju inte ens kollat in nya uppdateringen! är sååå oaktiv på sso :( mår nästan lite dåligt över det om jag ska vara ärlig :/ Menmen så blir det! IRL går före! :) 
Kram på er!
 
Lite mysiga bilder med Wille och regnbågen med <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer