Sjuktider, lite blandad info

Som jag skrev i ett annat inlägg så har det hänt en ganska jobbig sak irl (som jag inte vill gå in på vad) och det är därför det är lite blandad uppdatering.
 
Just nu är det ju sjuktider, det är väldigt mycket vikarier och sjuka elever i skolan. 
Själv åkte jag hem vid 11 tiden idag för att jag inte mår bra. Jag har ont i halsen och känner mig bara hängig helt enkelt. Jag har inte loggat in på sso för att ta del av huvuduppdragen för att jag inte orkar. 
Jag har legat och kollat yt videos och nu tänkte jag spela lite minecraft sen får vi se om det blir sso för min del. 
 
Jo som jag skrev häromdan så kommer jag inte skriva om varje uppdatering. Utan bara de speciella som högtider eller nytt område. Jag får se om det blir ett helt inlägg om huvuduppdragen eftersom det tar mycket tid och nu när jag inte mår topp är det ganska jobbigt. Men det kommer ett inlägg om vad jag tycker om de iaf och kanske lite bilder :D 
 
Men nu ska jag hämta posten och sen minecraft! Kram på er :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer