Ny outfit, blått och brunt

Jag är den personen som älskar att göra outfits. Jag har 5 st olika outfits i min rygga. Men det svåra för mig är att lägga undan de i garderoben sen igen. 
Jag har 5 outfits i min ryggsäck så nu har jag bara 2 rader lediga. 
 
menmen, vill man vara fin får man lida pin ;) 
 
Jag gjorde en ny outfit idag, köpte 3 saker till som kosta runt 80-91 sc..... så nu har jag typ inge sc kvar xD men har nu bestämt mig för att spara. Får ju veckopeng varje vecka så 2 veckor har jag över 2000. 
Men här får ni bilder. 
Jag är sjuk så orkar inte sitta och skriva ihop ett inlägg där ni får vart man kan köpa de och hur mycket det kostar. Använd er av starstable database ska ni nog hitta rätt :D
 
Insperation: 
Tilde Eagleheart, som jag såg när jag väntade på bussen. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer