Harry Potter vecka

Hejsan! Nu i Royal Fighters händer det riktigt spännande saker, både saker jag inte får blogga om och en sak jag tänker att ni ska få veta idag :D 
Nämligen att hela denna vecka (v. 5) så är det HARRY POTTER vecka :DD 
Vi vart i måndags indelade i olika Elevhem och jag hamnade i GRYFFINDOR (harry potters, hermiones och rons elevehem på filmerna ;) Där har vi som ledare METTEE :DD 
 
Varje dag denna vecka har vi ett event med inslag av Harry potter tema då. Det är några speciella "harry potter nördar" som har hjälpt emlan och mette för att allt ska bli rätt osv. så det är jätteroligt :D 
 Så här ser ni vilka elevhem som finns, och de namnen som är högst upp är ledarna. :D 
 
Det var ett frågesport-event i Tisdags men jag var på träning och kunde inte komma, men gryffindor kom 2a :D 
Idag är det Quiddichträning inför stora quiddich finalen på söndag :D 
Jag tycker detta ska bli jätteroligt så nu hejar vi på GRYFFINDOR!!!! :DD 
Jag slänger även in en bild på min outfit till Gryffindor. (man skulle ha en egen elevhemsoutfit och då bestämde vi att man fick göra en egen med de färgerna gryffindor har, rött, gult och svart. Eftersom alla inte har råd och köpa saker så vart det bäst så! :D ) Kram på er så hörs vi antagligen imorgon :)) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer