slutet gott allting gott

Jag har valt att lägga ner min blogg.
 
Som texten lyder, jag har valt att lägga ner. Jag kommer inte skriva något långt inlägg som Alicia starnight utan jag tar fattar mig mycket mycket kort. 
Jag har valt att stänga ner bloggen för att jag inte brinner för det här längre, jag tycker rent utsagt att det inte är någe roligt längre. Jag tycker inte det är roligt att jag sitter och tvingar mig till att skriva ett inlägg som det är 3 rader på? Hur kul är det att läsa, inte kul. 
Det är också därför, därför jag knappt har några läsare och jag förstår mycket väl varför. 
 
Nu har jag startat upp min instagram igen, thereselionwater. Så om ni inte vill missa vad som händer i mitt sso liv så kan ni börja följa där, för denna blogg försvinner.
 
Jag vill självklart tacka er som ändå hållt er kvar med mig, och ni ska veta jag ser er! TACK <3 
 Bloggen kommer ligga kvar ett litet tag, sen får vi se om jag raderar den eller låter den ligga. Förmodligen försvinner den. KRAM OCH TACK FÖR ALLT <3 <3 
 
 
Nora Sleepyhurricane
2016-04-05 @ 19:18:21

SNÄLLA NEJ!!

Svar: jo tyvärr, du får följa min instagram istället. Den är som min blogg. Kram
@thereselionwater
Tess

Nora Sleepyhurricane
2016-04-08 @ 15:16:43

Ok du är bra:)

Svar: Men tack gullet du med :D <3
Tess

Nora Sleepyhurricane
2016-04-09 @ 20:18:46

Tänkte bara fråga en grej. Varför ser det ut som du inte har blogg när du kommmenterar på emlanbretta?

Nora Sleepyhurricane
2016-04-09 @ 20:19:03

Tänkte bara fråga en grej. Varför ser det ut som du inte har blogg när du kommmenterar på emlanbretta?

Svar: ja antagligen har jag inte skrivit in att jag har en blogg eftersom jag har slutat blogga :) annars vet jag faktiskt inte :D tror inte emlan eller kim skulle ta bort min bloggadress då jag känner de väl :) Kram
Tess




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer