Onsdagsuppdatering- Alla hjärtans dag

Jag ska bara klargöra för er, jag kommer inte skriva varje onsdagsuppdatering. Jag skriver bara om det är något speciellt som ett nytt område eller ny högtids uppdatering osv. så ni vet. 
 
Hej på er! På söndag är det ju alla hjärtansdag och det innebär att det var det i uppdateringen nu :D 
Jag själv tycker det är sååå mysigt, men samtidgt såå uttjatat. Så har lite blandade åsikter. 
Men tycker som vanligt att det är tråkigt med samma uppdrag om och om igen...men så är det.
Det kommer nya kläder oftast varje år så ;) 
 
Vi ska hjälpa Donald att bli klar med allas beställningar, då skulle vi först skriva ner allas beställningar sen hämta ull hos landon (som ni ser på bilderna nedan) så skulle vi hämta lila färg hos baronessan i VG och hos holdsworth i ML skulle vi hämta gul färg :) Exakt som förra året. Detta blir då dagliga man kan göra och byta in hos Donald. 
Hahha tyckte de vart så skumt klippta xD liksom ser ut som ådrer typ, hahaha. 
Vi skulle som vanligt göra menyer för cafet, med hjärtan o sånt fint :) 

Självklart måste man ha en romantisk ljusstake när man ska fika.
Samma med Chatrine skulle man hjälpa henne med ingridenserna till hennes bakvärk. Det var samma att man ska byta in, ägg som man hämtar från vilda höns och mjölk man får mjölka på sunfieldgården. 
 
Nu kommer vi till årets outfit: 
Årets outfit är väldigt rosa, jag köpte inte hela för den var så fruktansvärt dyrt. 
Tror det var sadeln kosta 84 sc o 6000 JS medan tränset 24 sc o 1000 js. Liksom köper man tränset vill man ju ha sadeln? Så jag köpte det så la jag till ett eget schabrak helt enkelt. Men såhär vart den o tycker den var väldigt fin faktiskt :D 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer