onsdags upptadering! Nya FP

Hejsan svejsan! Onsdag idag vilket innebär onsdagsupptadering. Vi fick reda på att Raptor är tillbaka i gallerian, han kommer uppträda varje torsdag :D Vi fick även veta att det var nya kläder i gallerian samt att ferdinans håller på o packar upp i GÅD. 
 
Vi har fått sneak peaks förut på det nya FP, och idag kom det! Vi fick även ett helt nytt uppdrag med två nya NPC:er. Superkul tycker jag! Nya fortpinta är riktigt fint, jag kommer lägga upp före och efter bilder imorn så ni får se, men nu kikar vi in på det nya uppdraget som var :D 
 
 
 
Det börja med att James hade tappat bort sin plånbok. Vi fick springa runt i FP och leta efter den, men den fanns inte någonstans...
 Eftersom den inte fanns någonstans i FP så måste det ha varit någon som tagit den! Vi fick då spåra om det var någon som hade den...
Det visa sig att det var denna lilla filuren som hade tagit james saker..men han ville inte prata!
 Han rymde och jag o Mario fick jaga honom i ett lopp!
Hahaha alltså kolla vad gullig denna bilden är <3 
 Det visa sig att det var Isebell som ägde honom! Hon vart jätte arg och bad självklart apan att ge tillbaka sakerna! 
Apan hade visst snott saker från flera personer! Inte bra inte bra!
Efter james och alla fått tillbaka sina ägodelar så frågade Isebell om hon fick ha en magishow i FP. James tyckte det var okej!
Vi satte igång med att hämta alla kort från en kortlek som flög runt i FP
Efter vi hade en full kortlek så fick jag pröva en av hennes magitrick! Misslyckades första gången mens sen fixa jag det ;D 
Efter det skulle vi hämta lite varor hos Derek i SGB 
Vi lasta av varorna vid henne i FP 
Efter det bad hon oss fylla flaskor med krut. 
Efter vi fixat fyrverkerierna bad hon oss ställa tunnor över dom så att dom blev gömda. Vilken show det kommer bli!!
 
Efter det fick vi dela ut reklam till några personer i FP! 
Och se vart det tyvärr klocka, men jag ser verkligen framemot uppdragen imorn! Ska bli mega kul! Uppdragen idag får 7/10 poäng av mig! Jag tyckte dem var väldigt roliga :)
Men vi hörs imorn med nya uppdrag! :D kram
 
PS. Alla steg i uppdragen var inte med, hade blivit för lång och tråkigt då c: Men hoppas ni gjorde uppdragen själva :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer