Mina hästar- två stora

denna vecka ska jag skriva om mina hästar
 
 
 Namn: Dreamking
Kallas för: Draken
level: 15
Ras: Frieser
kön: Hingst
utbildning: Dressyr
bästa egenskap: Han är alltid snäll. Samlad och fin i dressyren
sämsta egenskap: Han är ganska klumpig i hoppningen, men när man väl fått in det så går det prima
info: Draken är en av dom finaste hästarna jag har i stallet, han är bara så vacker 
 
 
 Namn: Goldprincess
Kallas för: Goldie
level: 15
Ras: Andalusier
kön: Sto
utbildning: Terräng/hoppning
bästa egenskap: Hon älskar att vara ute i skogen länge, blir många mysiga ridturer ;9
sämsta egenskap: Dressyren avskyr hon, hon vägrar att gå fram fint
info: Goldie är en glad tjej, hon älskar att vara ute o hoppa i skogen
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer