Mina hästar- Två araber

denna vecka ska jag skirva om mina hästar
 
 
 Namn: Mistwarrior
Kallas för: Mist
level: 15
Ras: arabiskt fullblod
kön: valack
utbildning: Hoppning/terräng 
bästa egenskap: Han är en riktigt piggelin, men han lyssnar alltid på mamma
sämsta egenskap: Även fast han lyssnar på mig så kan han bli liite för mycket i hoppningen
info: Mist är min lilla piggelin. Men eftersom han lyssnar på mig så klarar vi oss bra på banorna
 
 
 Namn: Darkboy
Kallas för: Dakke
level: 15
Ras: Arabiskt fullblod
kön: Valack
utbildning: Allround
bästa egenskap: Han är alltid glad, och gillar både dressyr och hoppning
sämsta egenskap: Han passar typ bara i gult -.-
info: Dakke är snäll liten krabat. Han är alltid pigg och glad, hoppning och dressyr är hans liv. Om man räknar bort att stå i stallet och käka hö ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer