Mina hästar- På hästön

Denna vecka ska jag berätta om mina hästar, denna dag blir det om mina hästar på hästön.
 
(dom här bilderna jag visar är väldigt gammla, eftersom hästarna här på hästön så tog jag dom här gamla bilderna).
 
 
Namn: Midnightwarrior
Kallas för: Nalle
Level?: 15
Ras: Jorvisiskt varmblod (starthäst)
Kön: Valack
Utbildning: Allround
Bästa egenskap: Han är alltid snäll mot dom andra i stallet
Sämsta egenskap: Att han inte lyssnar när vi ska rida dressyr
 Info: Nalle är då min startis, han har varit med mig enda sen början. Jag är inte nöjd med mitt val av starthäst men han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Vi har haft goda stunder tillsammans, men nu får han gotta sig med sin kompis nisse på hästön :)
 
 
Namn: Nightwarrior
Kallas för: Nisse
Level: 15
Ras: Nordsvensk
Kön: Hingst
Utbildning: Allround, men mest hoppning
Bästa Egenskap: Att han är stark och orkar bära med mig överrallt. 
Sämsta egenskap: Att han lätt blir surig när jag vill att han ska gå i form i galoppen.
 Info: Nisse är min andra häst jag köpte, jag var kär i honom då. Han och jag red hela tiden tillsammans. Men nu har vi dragits ifrån varandra och han får gotta sig med sin kompis på hästön. Men nån gång kommer han få komma hem igen :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer