NYY HÄÄST IGGEEEN

haaajj! JAG BARA ÄLSKAR DOM NYA HÄSTARNA!!!!!! HAHAHA jag döör xD
Dom nya hästarna är så faaab! Så såklart har jag köpt en ny, jag är helt AHH xD Såå fiin!
Jag köpte denna sötnosen 
 Han fick namnet dragonsmash aka smash :D 
HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅ FINNNNN 
Okej jag har aldrig varit såhär ÖVER EN HÄST? xD hahaha tack sso -bugar- 
jag levlade och nu är han i lvl 7 :D Redan min sötnos <3 
Ja jag fota lite så ni får se några av dem som jag fotade :D Kram på er 
 weeei
VÄRLDENS FINASTE korta galopp <3 jag dööör
Astrid Spiderbrooke
2015-07-29 @ 20:50:46

Gud vad söt! Ser ut som en dressyr häst i korta galoppen. Och de skrittar JÄTTE stadigt ser det ut som ☺

Svar: Haha ja verkligen, ser nästan ut som dom smyger fram i skritten 😂
Tessan

Astrid Spiderbrooke
2015-07-31 @ 13:53:46

Kan vi ses nån gång på sso? Skulle vara super KUL!

Svar: Ja absolut :D Är du på srv 1? :)
Tessan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer