fullt upp

Heej! Idag var dagen, jag fick min nya telefon och vi ska åka till gotland! Jaaa, äntligen har jag fått den efter längtade telefonen!! En iphone 5s, jag har laddat ner blogg.se appen så en dag kommer jag skriva ett inlägg och såklart kommer jag fota massa så ni får se dem också såklart! Idag har jag packat och fixat. Känns som jag har haft fullt upp när jag egentligen inte gjort något xD hahaa, nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 1 så vi åker :D Ja vi kommer åka kl 1 på natten så vi kommer till Gotland på morgonen, för vi båten till gotland går 4 och den tar 4 timmar att åka såå, ja :D Men ska försöka sova så mkt som möjligt både i bilen och på båten :) Men hoppas ni får mega fint väder här hemma också :D (ska vara fint i gotland). Så ses vi :D Kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer