RD förevigt saknad<3

Vad ska man säga...när ens mardröm har blivit verklighet....
Jag är helt mållös....
Nu tänker ni säkert, "va vad har hänt?" "hallå?" 
detta känns helt fel att sitta typ 30 min efter att jag gått med i en annan klubb än RD. 
Varför jag gjort det är för att....
RD har blivit upplöst...jag vill bara gråta floder nu...jag.j.jag har inga ord...RD den bästa klubben i hela världen är borta....
Men våran historia kommer altlid vara kvar...

Men vilken tur att vi har alla gamla drakar, för vi stöttar varandra genom denna skiten och fram så kommer nya drakar! Starkare än någonsin..! 
Och en till sak! Världens starkaste och bästa Emlan har tagit tag i det och skapat en ny klubb! Denna gången Royal Fighters (RF). detta kommer bli bra! Och nu måste vi bara sikta mot ljusa luckor och kämpa! Vi kommer föreveigt vara drakar även fast inte Rainbow Dragons står under våra namn längre....<3
Jag vill bara skicka styrkekramar till alla gamla drakar för det är dom som gör att detta kommer funka! Jag tror på alla, och nu alla er andra! Vi behöver erat stöd också! För att vi ska klara detta så behöver vi allt stöd vi kan få! <3 
 
Pågrund av allt detta så behöver jag en kort paus på en vecka! Jag går även första dan i skolan imorn så det är en del för mig! En vecka kan ni stå ut. 
 
 
 
 
Denna gjorde jag 1 dag innan allt detta hände, nu är den ett minne till RD <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer