Onsdags upptadering

Yoo! Nu hade jag tänkt att skriva ett litet kortis inlägg om den lilla onsdags upptaderingen c:
 
Det var ju ett tag sen jag skrev om onsdagsupptaderingen såå jag tänkte att det var dags nu! 
 

I dagens upptadering var det ny utrustning i gallerian, ett litet mini uppdrag där man skulle hjälpa jenna att hitta sin bortsprugna katt kiwi, samt uppdrag hos ferdinan.
 
Tack till Alicia Starnight  för lån av bilderna! 
 
På bilderna ser ni den nya utrustningen, tycker den är helt ok! :)
 Här är lilla kisse mjauen man skulle hitta. Jag hitta honom gömd i en liten buske c: 
Dom här bootsen fick man, jag tycker väl dom var helt ok. Men jag använder inte såna här boots så dom lägger vi in i garderoben. 
 
Denna upptaderingen får 4/10 av mig. För att jag tycker inte att den var speciellt rolig, eller så. Utrustningen var fint men ja. Men det kanske är som många säger att det är ett nytt område påväg eller huvuduppdrag och det är därför vi bara får sånna här små uppdrag. Men det är bara att vänta och se! Kram på er :*
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer