Min dag

Hallå!! Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag tralala
Okej den har faktiskt varit hela dan och nu har min gäster åkt hem och Jah har gått och lagt mig. Men det är inte ny dag än ;) 
Jag har haft en underbar dag, vart väckt kl 6 imorse med skön sång fick 3 paket. 1 var det The Sims 3 starter packet alltså så var det vanliga Sims 3. Sen var det the Sims 3 nattliv och Sims 3 typ skönhet och något, där det var med massa möbler o så. 
Och sen fick jag 4 st marabou choklad kaker :D (ja jag hade önskat mig det) sen fick jag 200kr till sc :D yeh, så jag får köpa sc för 200 kr. Men jag Emlan och nilla diskutera det att det är 3 veckor kvar tills det är dubbel starcoins helg. Så då ska jag köpa det :) 
Sen på kvällen kom min gudmor och hennes man. Vi åt tacos och sen hade jag bakat 2 kladdkakor och satt ihop dom och la grädde över så det vart som en liten tårta. Och av dom så fick jag 400 kr som "bidrag" till en värmefilt. Så imorn ska jag o mamma köpa en värmefilt :D men det kommer bli lite pengar över som jag kommer ta till sc. För 200 kr räcker inte till att köpa 5000sc. Men iaf :D jag är jätte nöjd med dagen, hoppas ni haft en bra dag. Kram <3



(Ful bild) hade bara på mig en blå blommig klänning och lite smink:) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer