DRAKE

Yo! Idag är jag glad! Så vad passar inte bättre än med en glad nyhet?
 

Ni vet min vän Daphne jag skrev om i ett inlägg här om dan? 
Jo! Hennes pappa hade sagt till henne att hon inte fick sitta vid datorn så mycket nu när skolan börjar, så då valde hon att lämna så någon annan mer aktiv kunde ta hennes plats.
Men nu så fick hon höra att han bara hade skämtat så hon FICK alltså sitta vid datorn när hon inte var i skolan!
Så hon hade alltså lämnat i onödan
Men så prata hon med Emlan och sen idag
SÅ FICK HON GÅ MED IGEN :DD
Ahhh :DD Jag är så glad, nu ser man Rainbow Dragons under hennes namn igen :D <3 
Men ja det var bara det jag skulle skriva om, nu ska jag snart in igen och göra upptaderingen för jag har varit hoss min kompis hela dan :D Men imorn kommer faktiskt ett inlägg om uppdateringen, det var ett tag sen ;D 
Hahah men här kommer lite bilder :D Ni får ha det så bra, kram :D
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer