Träningsoutfit

Nu till våren/sommaren så är jag såå taggad på att gå och ut och springa/gå. Så idag var jag och mamma ute en sväng och gick. Då hade jag på mig en liten skön outfit, min systers gudmamma jobbar på träningsklädmärket röhnisch och ibland får vi lite kläder av henne. Så idag fick jag en vindjacka av henne. Så jag kände för att fota outfiten lite. Denna funkar lika bra utan jackan. Jag vet dock inte riktigt vart allt kommer ifrån. Men byxorna och tröjan kommer ifrån ullared :) Hoppas ni gillar att jag lägger upp något sånthär inlägg. Självklart kommer jag inte börja lägga upp sådana här hela tiden. Men som jag skrev i ett annat inlägg så kommer jag hade några irl relaterade. Men jag lägger in det på kategori irl då! :) Kram
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer