Ny outfit inspirerad av värdekods tröja

Igår kände jag för att göra en ny outfit då jag fick en fin vit tröja från värdekoden MAGYARING2016. 
Jag började med att rensa min rygga från lite outfits och fixa om i garderoben så jag fick en flik med bara outfits. 
Sen gjorde jag den bara väldigt enkel, vitt och svart bom så fick jag den här! 
 Somsagt väldigt enkel, lite vitt blandat med svart! Men jag tycker om den, riktigt fin om jag får sägart själv ;)
Tröjan man får av värdekoden ser ut såhär: 
 
 
Ryttare: 
sportig proffshjälm - Västkobbens fiskeby, 7100 js/73 sc 
MAGYARING2016
 
Svarta jeans - Silverglade, 9770 js/ 96 sc 
Baronessans handskar - Silverglade, 6350 js/ 49 sc 
Svarta arenastövlar -  silverglade, 127 sc 
 
Hästen: 
Vitt vinterträns, hittar inte vad det kostar. 
Grå seniorsadel - Jorvik city galleria, 2220 js/25 sc 
Stor nattfilt - Valedale, 7000 js/ 68 sc 
Benlindor -  Jorvik city galleria,  75 sc 
 
Harry Slowcamp
2016-03-19 @ 08:08:47

Det vita vintertränset får man när man byter ut fragment till tomten :)

Svar: jaa juste! Tack! :D
Tess




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer