Funderingar, vart vill jag komma

Jag har suttit och funderat på det här. Min blogg har ju jag sagt hela tiden är sso relaterad, men om man kollar igenom mitt "flöde" så är det mycket blandat. Både irl och sso men också lite annat smått. Så som sims och starshine. Men blandat i andra saker. Hur många dagar det gått emellan mina inlägg, hur många pauser och egentligen hur olika mina inlägg är. Korta, långa, tydliga, otydliga, tråkiga, roliga, bra, dåliga, ingen energi i det, energi. Ni förstår. 
Jag tycker det är roligt att blogga, men ibland faktiskt inte. Men jag har tvingat mig vilket leder till alla de där olika typerna, som faktiskt inte jag vill ha på min blogg. Men jag kan inget göra åt. 
Jag har funderat på vart jag vill komma med bloggen. Jag vill klargöra lite för er som läser vad det är som min blogg ska handla om som jag kommit fram till.
Jag har nu bestämt mig, denna blogg kommer handla för det MESTA om starstable online, MEN även lite irl. Varför det bara blir lite är för att jag faktiskt inte vill att det ska vara mycket. Det kan komma lite bilder som jag fotat eller något men inget mer. Sen kommer det även komma en del från sims och minecraft. 
 
Jag kommer INTE sluta med sso eller blogga om det. Somsagt DET MESTA kommer handla om sso och klubben! Sen kanske det kommer nåt från sims eller minecraft nån gång ibland, men vill du inte läsa det så struntar du i det helt enkelt :) Jag hoppas allt är glasklart för er vad jag vill med detta och bloggandet. Annars är det bara att ni kontaktar mig antingen på starstable eller här i kommentarerna om det är några funderingar eller så :D Jag lägger in några mysiga bilder på mina smultronljus jag köpte på ikea här om dagen <3 Kram på er! 
 
 
My Friendfall
2016-03-17 @ 21:31:21
URL: http://myfriendfall.se

Vilken mysig blogg med fantastiska bilder!

Svar: Tack gulle! Vad gla jag blir :D <3
Tess




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer