Fotat katterna

Glad påsk på er! Nu när jag har varit ute på landet hos min pappa så hade jag med mig en skitdålig dator. Så har knappt kunna spela något, har bara loggat in på sso och sett så att jag haft stallhjälp och sen loggat ut. Men nu har jag kommit hem till stan igen och tänkte ta tag i allt imorgon. Ska fixa klart inför mitt event jag ska ha på måndag, leta ägg och leta gyllene ägg. Men nu på kvällen har jag fotat missarna lite, vart några fina bilder som jag tänkte dela med mig :D Hoppas ni får en bra fortsatt påsk, kram :) 
Om ni inte har lagt märke till det så har jag även fixat mig en egen muspekare på bloggen Hoppas ni gillar den! 
Mammas gullunge <3 
Brorsorna <3 
 
Nora Sleepyhurricane
2016-05-03 @ 16:33:36

Söta

Nora Sleepyhurricane
2016-05-03 @ 16:33:37

Söta

Nora Sleepyhurricane
2016-05-03 @ 16:33:39

Söta

Svar: Tack :D
Tess




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer