Onsdagsuppdatering- Nya islandshästar

Heej! I dagens uppdatering fick vi veta att juluppdragen fortsätter, att ferdinans håller på att packa upp i GÅD, att det har kommit ny utrustning i samband med de NYA ISLANDHÄSTARNA :DD
 
Vi fick ju en liten teaser förra veckan och redan då tänkte jag att den isabell färgade skulle bli MIN.
 Men när jag väl kom in på sso och kom fram till hästarna så var den inte riktigt lika fin. 
 Som ni ser på bilden så har hästen ett sträck rätt på halsen. Vilket inte var fint enligt mig :/ tyvärr
 
Den här vita var det absolut inget fel på, tyckte den var riktigt fiin meen..
 
Den här föll mig verkligen i smaken, riktigt vacker så han fick bli min :D
 Namnet vart cookiechip aka chipen då han såg ut som en kaka ;D 
 Hur fint passa han inte i min nya oranga outfit jag skrev om igår? :D
Gjorde även lite dagliga som passade till outfiten ;) 
Gulle <3
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer