Ny outfit

Hejsan! 
Såhär idag så såg jag en person med en riktigt snygg outfit. 
Sååå då fick jag lite sug att göra en ny outfit insperarad av hennes. 
Tyvärr så har alla mina bilder jag tagit på huvuduppdragen och alla hjärtans dag breven försvunnit och även den bilder jag tog på hennes outfit. 
Jag har fått låna min mammas gamla jobbdator tills hon ska lämna tillbaka (denna är riktigt bra faktiskt)
och då vart det knas med bilderna så de sparades inte :( tyvärr. 
Men så är det, inte hela värden :D 
Men har fotat lite på outfiten nu och så tänkte jag skriva ihop ett litet inlägg iaf :D Så hoppas ni gillar det, jag själv vart väldigt nöjd med outfiten och smash passar såå bra i den :D Kram 
 
Hästen:
Träns- Svart jorvikträns från fortpinta hästaffär, 1420 js / 17 sc
Sadel- Nattryttarsadel från Firgroves hästaffär, 4220 js / 41 sc
Filt- Grön höstfilt från Jarlaheim tors spilta, 3300 js / 37 sc 
Benlindor- Från Jarlaheim Butik gallopp, 45 sc 
 
 
Ryttaren: 
Hjälm- Sportig proffshjälm från Västkobben Ekobutiken, 7100 js / 73 sc
Tröja- Grön vinterväst från Jarlaheim klädhuset, 5000 js / 59 sc 
Handskar- Svartavinterhandskar från Juluppdrag, 400 js 
Byxor- Svarta jeans från Silverglade "slottet", 9770 js / 96 sc
Skor- Svarta sportstövlar från Silverglade fhasion barn, 83 sc 
 
Kolla vad glad smash är :DD 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer