Information

Hejsan! Detta inlägg kommer kanske vara lite tråkigt. Men skulle bara ge lite information om kommande vecka.
 
Vi ska flytta för att mina föräldrar ska skiljas. Så vi börjar imorgon och sedan kommer vi förhoppningsvis kunna "bo" där på tisdagen :D 
Mamma sa att det blir inge sso, event eller datasittande. För alla ska hjälpa till och flytta.
Sedan denna vecka ska vi packa upp och komma till rätta. Så jag säger nu, jag kommer vara off denna vecka. Det kommer nog inte bli något inlägg alls, så var beredda på detta.
 
Det gör typ inget att jag inte får gå på event de här 2 dagarna, meeeen denna vecka har vi TANTVECKA!!!
IIIHHHH det ska bli såå kul!!!!!!!! 
Jag har bytt hår och gjort en outfit så ni får några fina bilder på det ;) Så hörs vi nästa vecka. Kram och ta hand om varandra! <3 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer