HP veckan- två event, Del 2

Ja två event var det, men kände att jag vill dela upp det! Det andra eventet var igår (fredag) och då var det magisk trekampsturnering. Det var jag, Mette, Marre, Beth o rose från gryffindor! Vi 5 ställde upp och kämpade! Jag hann ta några bilder innan jag stängde ner bandicam för att det laggade så. 
 
Det hela gick ut på:
Vi valde ut så många personer emlan sa att vi skulle göra. 
Till första grenen var det 2 stycken som skulle köra terräng banan vid Epona stallet. 
Våra kämpar blev Marre och beth. Dom grupptävlade med Emlan och det gick ut på att dom skulle ta sig in i mål innan henne. Vi klarade det!
Nästa gren var, 2 personer som skulle ta sig fram och tillbaka över vattnet från FP och FG på 5 MIN!
Kämparna vart jag och Marre, vi klarade oss och eftersom vi var andra hela laget som kom över fick vi poäng tillsammans med slytherin... 
3dje och sista momentet var utslagningstävling på pole bending apocalypse, emlan valde ut 3 styckna från varje Elevhem som skulle grupptävla, den som kom sist i varje grupp åkte ut. Tillslut var det bara en kvar och då fick man möta alla andra som vunnit. Tyvärr så förlorade jag loppet och Slytherin vann....
Men jag tyckte detta event var superduperkul! Men ni skulle bara fatta hur nervös jag var, AHAHAH.
 
Somsagt NU taggar vi till QUDDICHFINALEN IKVÄLL!!! AAAAHHHH!! GOO GRYFFINDOR! 
Kram tess! 
 
 
Vi i gryffindor fick även 5 extra poäng för bra spel tror jag xD HAHA 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer