Drömfunktioner

Det finns nog flera än jag som har drömfunktioner till spelet. Både som förbättrar det och gör det roligare. Här kommer jag skriva några utav mina punkter. 
 
  • Som många andra, ett större stall. Fler boxar så man kan ha fler hästar hemma på samma gång och mer plats i garderoben. Men varför? I stortsett varje vecka kommer det nya kläder i gallerian, och vi alla har olika smaker. Något faller in på dig och något på den andra. Då kanske man vill köpa något klädesplagg eller utrustning men när man ska lämna in det i garderoben för att imorgon göra en outfit måste man sälja något/några saker för att ens kunna lägga in det i garderoben. Riktigt trist för de som vill spara mycket genom "tiderna". Sen med fler hästar, man tänker kanske. Men du rider ju inte på alla hästar varje dag. Nej det kanske man inte gör. Men var fjärde vecka (oftast) kommer de nya hästar, och som med kläder att de kanske faller in mig i smaken och jag vill köpa en eller kanske 2. Men då måste jag sälja/skicka till hästön för att ens få plats med de i stallet. Men sen vill jag ha hästen jag skickade till hästön så måste jag byta och det kostar mycket. Så de vore riktigt skönt med ett större stall
  • Sen ett litet tillägg på stall, vore ett lite mer "verklighets baserat stall" inget stall jag har varit i ser ut sådär. Alltså jag menar att det ska vara stalldörrar som man kan öppna och stänga. En höskull och en sadelkammare. Det vore riktigt häftigt! 
 
  • Sen en funktion som jag läste på Alicia Starnights blogg som jag tyckte lät bra var att det skulle finnas en knapp där man kunde igga ALLA. Till tex. när man ska göra uppdrag så kan det vara skönt och kunna igga allt folk runtikring och tex. på champ med. Det vore riktigt najs! Men även kunna välja att igga alla utom klubbmedlemar eller vänner osv. 
  • FLER KAMERAVINKLAR. Det är inte heller bara jag som vill ha. Man skulle kunna ha olika kameravinklar runt sin karaktär vore riktigt najs. Tex. first person view, zooma in och ut osv. det vore riktigt kul. 
  • Dressyr! Det är sååå många som vill ha dressyr. Att man kan tex rida nu i ridhuset och att man kan få alla olika dressyrsteg som finns tex. piaff, och att även kunna rida olika dressyrprogram vore riktigt coolt. 
  • Kunna vissla på hästarna så de kommer. Hur häftigt vore inte det? Man har hoppat av en bit bort och så kan man bara klicka på en knapp så visslar man och hästen kommer. 
  • Provrida hästar innan köp, tänk vad najs. Det kommer nya hästar och du är lite osäker på om du vill ha den. Då kan man klicka på en knapp som skickar dig till tex. en paddock. Där du får rida alla gångarter i ex. antal minuter. Det hade nog underlättat en del hästköp framöver :) 
  • En väderfunktion. Det är riktigt efterlängtat. Att välja väder själv. Snö under vintermånaderna. Storm, sol, regn osv. det vore riktigt härligt :D 
Det är nog alla mina drömfunktioner jag kan komma på för stunden! Att få alla de här vore rena drömmen :) Kommentera gärna om ni håller med på någon av punkterna eller om ni har några andra :D Kram 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer