Mina hästar-en kvart, en appaloosa

Denna vecka ska jag skriva om mina hästar
 
 
 
 
Namn: Wolfking
Kallas för: wolfie
Level: 15
Ras: Quarterhäst
Kön: Hingst
Utbildning: Hoppning
Bästa egenskap: Att han hoppar högt
Sämsta egenskap: Att han vägrar vara still med huvudet på bild ;)
Info: Wolfie är en glad liten kille som älskar att hoppa. Han är ständigt på glatt humör vart han än är och vad han än gör. Men hoppningen är ju det roligaste tycker han ;)
 
 
 Namn: Darkmist
Kallas för: Dingo
level: 15
Ras: appaloosa
kön: Hingst
utbildning: Hoppning
bästa egenskap: Han gillar både dressyr och hoppning. Så båda funkar, hur bra är inte det?
sämsta egenskap: Han måste alltid titta sig runt när jag ska fota. Titta bara på honom där uppe
info: Dingo är min lilla prickiga polle. Han är väldigt snäll mot andra och mig. Han älskar att bli ompysslad och vara fin. Min lilla kung helt enkelt c: 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer