RD vs. GA

I förrgår så var den spännande tävlingen imellan Rainbow Dragons och Glorious arrows.jag fick äran att starta först av alla och då fick jag  köra mot Ella Candlebell (mira gladefield) 
Det var jämnt i början men sen faila hon på ett hinder och jag vann första ronden. 
Andra ronden var JÄTTE spännande. Det var montana westhall (westhell c:) mot Alicia starnight. 
Dom var jätte jämna i början sen i en sväng så hoppa inte montys häst över hindret och efter hindret så tvärstannar hästen och monty fick nätverksfel xD 
Ronden fick sedan startas om och då vann monty på SISTA HINDRET förstår ni sjuuuukt jämnt! 
Det behöver alltså nu bara att Daphne flowerfield vinner nästa rond mot Denise skytree för att RD skulle ta hem allt. 
Daph och Denise startar jätte jämnt i början, men i den snäva svängen så tar daph hem det!
RD VANN ÄNNU EN GÅNG :DDD 
Men såklart så kör vi klart dom två sista omgångarna. 
Den 4:e omgången var det Josefine Bluestar mot stephanie goldnight 
Den vinner Josse med :D 
Nu var det sista omgången, ska det bli 5-0 till rd? Eller får GA ett poäng? 
Det får Linn spiderhand och Tilde snowlund avgöra
Dom är båda jämna men tilde tar farten i svängen och tyvärr så slår Linn i ett hinder, så Tilde vinner :)
Så matchen avslutades med 5-1 till RD :D men båda kämpa på bra :) Jag tänkte inte i förstahand att ta kort under tävlingen MEN kim och Emlan filmade under tävlingen och där har även kim intervjuat oss i tävlingslaget  
Min intervju var ju hämsk xD ahahaha alltså "det behövs ju inte när man är bäst". Gaaa orkar inte med mig själv xD ahahah. jaja det var super kul att tävla mot GA och dom alla var jätte duktiga, som emlan säger i slutet så har hon redan planerat en ny tävling :D Tagga till den tävlingen :) Men nu vet ni hur det gick :D Weeei, RD är fortfarande oslagbara, kram på er! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer